Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie

Wyniki wyszukiwania słowa 'muzeum'

Znalezionych wyników: 2903 (0.119s).

Muzeum w Gazecie, 19 maja 2017 r.

Wynik: 30 2017-05-19 09:21:45

Biblioteka Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie prezentuje wypisy rękopiśmienne i fragmenty maszynopisu z dwutomowej pracy Karola Sieniawskiego pt. „Biskupstwo Warmińskie, jego założenie i rozwój na ziemi pruskiej z uwzględnieniem dziejów, ludności i stosunków jeograficznych ziem dawniej krzyżackich”, spisane przez pracownika Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie w 1949 roku. Książka została wydana nakładem ksiegarni Jana Konstantego Żupańskiego w Poznaniu w 1878 roku. Ta naukowa rozprawa o Warmii została wyróżniona pierwszą nagrodą Akademii Umiejętności w Krakowie. Karol Emilian Sieniawski - nauczyciel, historyk kształcił się w Braniewie a studiował we Wrocławiu, gdzie otrzymał doktorat. Od tego czasu był nauczycielem w Śremie, Dusseldorfie, Ostowie Wielkopolskim, Gnieźnie i Kłodzku. Jego książka zawiera wiele cennych materiałów potwierdzających polskość Warmii. Dotyczą one zarysu dziejów Warmińskich, nazewnictwa miejscowości w Warmii polskiej, obyczajów i zwyczajów. Autor pisze o ziemiach staropruskich i narodowości ich mieszkańców oraz kolonizacji biskupstwa Warmińskiego. Monografia ta stworzyła podwaliny dla rozwoju polskiej wiedzy o regionie. „Biskupstwo Warmińskie, jego założenie i rozwój na ziemi pruskiej z uwzględnieniem dziejów, ludności i stosunków jeograficznych ziem dawniej krzyżackich” do obejrzenia w holu Muzeum. 2275

https://muzeum.olsztyn.pl/4696,muzeum-w-gazecie-19-maja-2017-r.html

Konkurs Moja Przygoda w Muzeum rozstrzygnięty

Wynik: 30 2017-06-21 09:48:08

W dniu 19 czerwca 2017 roku miało miejsce rozstrzygnięcie regionalnego etapu Międzynarodowego Konkursu Plastycznego dla dzieci i młodzieży pt. Moja Przygoda w Muzeum. Jury w składzie Anna Malinowska, Leszek Sokoll i Anna Czachorowska oceniło 60 prac, przyznając równorzędne nagrody i wyróżnienia w czterech kategoriach wiekowych. Laureatami zostali: Kategoria 5-9 lat 1.Lena Goleń (5 lat) Przedszkole Publiczne nr 1 „Stokrotka” w Mrągowie - nagroda Tytuł pracy: Moja przygoda w muzeum z naszyjnikami Opiekun plastyczny: Marzena Krueger 2.Maksym Siemionowski (5 lat) Przedszkole Publiczne nr 1 „Stokrotka” w Mrągowie - nagroda Tytuł pracy: Moja przygoda w muzeum Papug Opiekun plastyczny: Marzena Krueger 3.Zofia Pliszka (5 lat) Przedszkole Publiczne nr 1 „Stokrotka” w Mrągowie - nagroda Tytuł pracy: Moje miasto Mrągowo Opiekun plastyczny: Anna Stankiewicz 4.Radosław Amenda (9 lat) SP im. M. Kopernika w Gierzwałdzie - nagroda Tytuł pracy: W skansenie Opiekun plastyczny: Alicja Milewska Kategoria 10-12 lat 5.Jeremi Jaźwiński (12 lat) Niepubliczna Szkoła „Absolwent” w Olsztynie - nagroda Tytuł pracy: Wstrzymał słońce ruszył Ziemię… Opiekun plastyczny: Anna Kropidłowska 6.Ewelina Parakiewicz (11 lat) Niepubliczna Szkoła „Absolwent” w Olsztynie - nagroda Tytuł pracy: Mikołaj Kopernik Opiekun plastyczny: Anna Kropidłowska 7.Amelia Wydra (10 lat) SP nr 7 w Olsztynie - nagroda Tytuł pracy: Muzeum Przyrody w Olsztynie Opiekun plastyczny: Małgorzata Andrzejewska 8.Mateusz Maritz (12 lat) Niepubliczna Szkoła „Absolwent” w Olsztynie - wyróżnienie Opiekun plastyczny: Anna Kropidłowska 9.Lena Dyjak (11 lat) SP nr 7 w Olsztynie - wyróżnienie Tytuł pracy: Moja przygoda w Muzeum Opiekun plastyczny: Małgorzata Andrzejewska Kategoria wiekowa 13-15 lat 10.Maciej Pocałujko (15 lat) Gimnazjum nr 13 w Olsztynie - nagroda Tytuł pracy: Muzeum Powstania Warszawskiego Opiekun plastyczny: Krystyna Weder - Grygielewicz 11.Zuzanna Szczypińska (14 lat) Gimnazjum nr 13 w Olsztynie - nagroda Tytuł pracy: Louvre w Paryżu Opiekun plastyczny: Krystyna Weder - Grygielewicz 12.Wiktoria Mądrych (13 lat) Niepubliczna Szkoła „Absolwent” w Olsztynie - wyróżnienie Tytuł pracy: Medalion Opiekun plastyczny: Anna Kropidłowska 13.Maria Klewiado (15 lat) Gimnazjum nr 13 w Olsztynie - wyróżnienie Tytuł pracy: Muzeum Ewolucji Opiekun plastyczny: Krystyna Weder – Grygielewicz Kategoria wiekowa 16-18 lat 14.Kamil Kozłowski (16 lat) Gimnazjum nr 13 w Olsztynie - nagroda Tytuł pracy: Skansen Opiekun plastyczny: Krystyna Weder – Grygielewicz 15.Nikola Nowek (16 lat) Gimnazjum nr 13 w Olsztynie - nagroda Tytuł pracy: Skansen w Olsztynku Opiekun plastyczny: Krystyna Weder – Grygielewicz 16.Paulina Jaros (16 lat) Gimnazjum nr 13 w Olsztynie - wyróżnienie Tytuł pracy: Muzeum Historii Żydów Polskich Polin w Warszawie Opiekun plastyczny: Krystyna Weder – Grygielewicz 2296

https://muzeum.olsztyn.pl/4712,konkurs-moja-przygoda-w-muzeum-rozstrzygniety.html

Nowe dzieła w zbiorach Muzeum Warmii i Mazur

Wynik: 30 2017-11-29 12:47:24

Wykłady Piotr Żuchowski, dyrektor Muzeum Warmii i Mazur Jan Matejko, Edward Dwurnik Bitwa pod Grunwaldem. Czas przeszły, czas teraźniejszy. Czwartek, 7 grudnia 2017, godz. 11.00 dr Małgorzata Gałęziowska, Muzeum Warmii i Mazur Budzisz się i ... Mróz minus piętnaście. Stan wojenny z perspektywy uczestników tamtych wydarzeń. Wtorek, 12 grudnia 2017, godz. 17.00 Ada Kowalczyk, Muzeum Warmii i Mazur Wątki historyczne w twórczości Edwarda Dwurnika ze szczególnym uwzględnieniem Bitwy pod Grunwaldem i obrazu Mróz minus piętnaście. Czwartek, 14 grudnia 2017, godz. 17.00 Olsztyn – zamek, Sale Kopernikowskie Wstęp wolny 2368 2369 2372 2374 https://m.wmwm.pl/2017/12/orig/logotypy-dwurnik-5961.jpg

https://muzeum.olsztyn.pl/4869,nowe-dziela-w-zbiorach-muzeum-warmii-i-mazur.html

Warsztaty wiosenne w Muzeum Przyrody

Wynik: 30 2018-02-23 08:30:52

Jakie kwiaty kwitną wiosną? Podczas warsztatów zastanowimy się, dlaczego i kiedy zakwitają pierwsze kwiaty? Jak wyglądają kwiaty drzew, krzewów oraz roślin zielnych? Przy sprzyjającej aurze obserwacje wiosennych kwiatów w parku przy Muzeum Przyrody. Ptaki – jaja i gniazda Podczas warsztatów uczestnicy poznają kilkanaście gatunków ptaków. Dowiedzą się, jak wyglądają gniazda i w jakich miejscach się znajdują, jakie kształty i kolory mają ptasie jajka. Warsztaty skierowane są do przedszkoli i klas I-III szkół podstawowych. Grupy zorganizowane prosimy zgłaszać telefonicznie (tel. 89 533 47 80) od wtorku do piątku (godz.9.00-14.00). Czas trwania: 60 min. Cena: 6 zł od dziecka + 39 zł od grupy (w zajęciach może uczestniczyć maksymalnie 25 osób) Termin: 1 - 23 marca 2018, od wtorku do piątku Więcej informacji: Muzeum Przyrody w Olsztynie ul. Metalowa 8, tel. 89 5334780 (sekretariat); 89 5391918 (kasa); www.przyroda.muzeum.olsztyn.pl 6042

https://muzeum.olsztyn.pl/4922,warsztaty-wiosenne-w-muzeum-przyrody.html

Zmiana godzin otwarcia muzeów 19-20 maja 2018

Wynik: 30 2018-05-14 13:57:14

W sobotę, 19 maja: 1) Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie (zamek) czynne w godz. 19.00-24.00 2) Muzeum Przyrody w Olsztynie czynne w godz. 19.00-24.00 3) Dom „Gazety Olsztyńskiej” czynne w godz. 19.00-24.00 4) Zamek w Lidzbarku Warmińskim czynne w godz. 19.00-24.00 5) Muzeum w Mrągowie czynne w godz. 21.00-1.00 6) Galeria „Zamek” w Reszlu czynna w godz. 19.00-22.00 7) Muzeum Mazurskie w Szczytnie czynne w godz. 19.00-24.00 8) Muzeum J. G. Herdera w Morągu w godz. 19.00 – 23.00 W niedzielę, 20 maja, muzea będą otwarte w następujących godzinach: 1) Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie (zamek) czynne w godz. 12.00-18.00 2) Muzeum Przyrody w Olsztynie czynne w godz. 12.00-16.00 3) Dom „Gazety Olsztyńskiej” czynne w godz. 12.00-16.00 4) Zamek w Lidzbarku Warmińskim czynne w godz. 12.00-17.00 5) Galeria „Zamek” w Reszlu czynna w godz. 12.00-17.00 6) Muzeum Mazurskie w Szczytnie czynne w godz. 12.00-17.00 7) Muzeum J. G. Herdera w Morągu w godz. 11.00 – 16.00

https://muzeum.olsztyn.pl/4971,zmiana-godzin-otwarcia-muzeow-19-20-maja-2018.html

Poszukujemy pracownika

Wynik: 30 2019-02-19 10:33:21

Miejsce pracy: Olsztyn Zamek Kapituły Warmińskiej Termin składania aplikacji upływa z dniem 24 lutego 2019 r. Planowany termin zatrudnienia w instytucji od dnia 5 marca 2019 r. Forma zatrudnienia: umowa o pracę Adres do przesłania aplikacji: 10-074 Olsztyn, ul. Zamkowa 2 z dopiskiem w tytule „Opiekun ekspozycji muzealnej” lub e-mailem na adres: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl Jakie mamy wymagania: • wykształcenie średnie – dodatkowe punkty za wyższe wykształcenie; • dobrze widziana znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację; • doświadczenie w pracy z klientem, zwiedzającym; • dyspozycyjność (praca w równoważnym systemie czasu pracy); • umiejętność obsługi kasy fiskalnej; • odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność; • rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne (otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów), umiejętność pracy samodzielnej i w zespole; • umiejętność pracy pod presją czasu; • chęć podnoszenia kwalifikacji; • zainteresowania historią i kulturą regionu. Jakie mamy oczekiwania: • dozorowanie zbiorów znajdujących się na ekspozycji; • stwarzanie miłej i przyjaznej atmosfery zwiedzającym podczas zwiedzania ekspozycji; • kształtowanie pozytywnego wizerunku instytucji kultury zgodnie z Kodeksem Etyki obowiązującym w Muzeum; • sprawdzanie biletów zwiedzających; • udzielanie informacji zwiedzającym, w szczególności: odpowiadanie na podstawowe pytania dotyczące muzeum oraz udzielanie wyczerpujących informacji dotyczących charakteru i topografii wystaw; • obsługa kasy fiskalnej, w tym sprzedaż biletów, pamiątek i wydawnictw - praca w sklepiku muzealnym; • obsługa multimediów znajdujących się na ekspozycjach; • nadzór nad pomieszczeniami wystawowymi podczas imprez, spotkań, koncertów oraz innych wydarzeń artystycznych i edukacyjnych organizowanych w przestrzeni Muzeum; • utrzymywanie czystości w pomieszczeniach wystawowych i muzealnych - dokładne sprzątanie przydzielonego terenu; • drobne prace gospodarcze. Co oferujemy w zamian: • zatrudnienie w renomowanej samorządowej instytucji kultury; • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę; • prace w twórczym i zaangażowanym zespole; • możliwość udziału w interesujących wydarzeniach kulturalnych; • możliwość rozwoju zawodowego. Zainteresowanych prosimy o dostarczenie • listu motywacyjnego • CV wraz z danymi kontaktowymi pod adresem: 10-074 Olsztyn, ul. Zamkowa 2 lub e-mailem na adres: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl z dopiskiem w tytule „Opiekun ekspozycji muzealnej”. Termin składania aplikacji upływa z dniem 24 lutego 2019 r. Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty oraz zastrzegamy sobie prawo do zakończenia rekrutacji przed podanym powyżej terminem. Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie z siedzibą w Olsztynie, 10-074 Olsztyn ul. Zamkowa 2 na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jeśli wyraża Pan/ Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie z siedzibą w Olsztynie, 10-074 Olsztyn ul. Zamkowa 2 na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA NA PRACOWNIKA – PROCES REKRUTACJI Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1, sprostowanie Dz.Urz.UE.L 2018 Nr 127, poz. 2) – dalej RODO – informujemy, że: 1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie z siedzibą przy ulicy Zamkowej 2, 10-074 Olsztyn, NIP 739-020-01-75, REGON: 510989163, tel. centrala (89) 527-95-96, e-mail: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl, jako pracodawca. 2. Funkcję inspektora ochrony danych pełni Tomasz Trzciałkowski. Z naszym inspektorem ochrony danych możecie się Państwo kontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@idpo.pl lub telefonicznie pod numerem +48 511 793 443. 3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 4. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 5. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 6. Podstawą prawną przetwarzania danych są przepisy prawa pracy: art. 22 Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. 7. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa lub podmioty przetwarzające w imieniu administratora, na postawie zawartej umowy, w tym między innymi: biuro rachunkowe, kancelarie prawne i firmy świadczące usługi doradztwa prawnego oraz podmioty świadczące administratorowi danych usługi informatyczne. 8. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. 9. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 3 miesiące. 10. Posiadacie Państwo następujące prawa: 1) prawo dostępu do swoich danych; 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4) prawo do usunięcia danych osobowych; 5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) 11. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

https://muzeum.olsztyn.pl/5196,poszukujemy-pracownika.html

Oferta pracy - Dział Sztuki Współczesnej

Wynik: 30 2019-02-28 12:51:41

Termin składania aplikacji: do 30 września 2019 r. Planowany termin zatrudnienia w instytucji: od 01.11.2019 r. Forma zatrudnienia: umowa o pracę Adres do przesyłania aplikacji: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl Kolekcje Działu Sztuki Współczesnej liczą 6751 muzealiów pochodzących z XIX, XX oraz XXI wieku. W wśród nich są dzieła sztuki z dziedziny malarstwa, grafiki, rzeźby, ceramiki, autorskiego szkła artystycznego i fotografii. Zbiory oddają charakter tendencji i zjawisk obecnych w sztuce współczesnej i mają charakter ogólnopolski. O wysokim poziomie merytorycznym poszczególnych zespołów świadczy fakt ich obecności na ekspozycjach stałych i czasowych w Muzeum Warmii i Mazur oraz jego oddziałach, liczne wypożyczenia do muzeów w Polsce a także prezentacje w muzeach i galeriach za granicą – w Niemczech, Rosji, Francji, Szwecji. Szczególnie ceniona jest kolekcja malarstwa a także kolekcja współczesnej grafiki polskiej o ponad lokalnym charakterze. Oprócz gromadzenia i opracowywania zbiorów podstawą działalności są systematyczne prezentacje dzieł sztuki współczesnej Muzeum i twórczości współcześnie tworzących artystów, a w ramach edukacji poprzez sztukę, prezentacje szeroko pojętych dziedzin sztuk wizualnych. Pod opieką Muzeum i DSW jest kolekcja olsztyńskiej Zachęty – Warmińsko-Mazurskiego Towarzystwa Zachęty Sztuk Pięknych www.zachetaolsztyn.pl, której zbiory pokazywane są w ramach organizowanych wystaw. Dział także przygotowuje program wystawienniczy i otacza opieką merytoryczną Galerię „Zamek” w Reszlu, prowadzi działalność edukacyjną poprzez cykliczne spotkania „Zachęta do sztuki” i „Galeria Jednego Obrazu”. Aktualnie zbiory sztuki współczesnej i olsztyńskiej Zachęty można oglądać na wystawach: Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie: „Z niepamięci. Rzeźby Adolfo Wildta(1868-1931) z kolekcji Franza Rose z Dylewa” „O takich rzeczach się nie mówi. Edward Dwurnik(1943-2018). Malarstwo” Muzeum na Zamku, Lidzbark Warmiński: „Galeria Malarstwa Polskiego I poł XX w.” „Pastele” „IMAGO. Malarstwo polskie XX/XXI” Galeria „Zamek” w Reszlu: „To co widać. Sztuka abstrakcji” Muzeum im. J. G. Herdera w Morągu: „Artyści szkoły wileńskiej XIX/XX. Wystawa ze zbiorów MWiM.” Główne zadania: • nadzór merytoryczny i opieka nad powierzonymi zbiorami, • praca nad rozbudową i poszerzeniem kolekcji • przygotowywanie dokumentacji związanej z gromadzeniem zbiorów, • katalogowanie i opracowywanie zbiorów oraz materiałów dokumentacyjnych, • udział w okresowych inwentaryzacjach zbiorów, • realizacja kwerend, • inicjowanie i realizacja wystaw stałych i czasowych, • udział w opracowywaniu i realizacji programów edukacyjnych towarzyszących wystawom Wymagania: • wykształcenie wyższe: historia sztuki, • oczekiwane spektrum zainteresowań naukowych: sztuka II poł. XIX, XX wieku, sztuka najnowsza, polska scena artystyczna, • obsługa komputera (MS Office: Word, Excel, PowerPoint), • znajomość programu do ewidencjonowania zabytków MONA (dodatkowo) • znajomość regulacji prawnych związanych z działalnością muzeów, • orientacja w możliwości pozyskiwania środków na rozbudowę kolekcji, • dobra znajomość języka angielskiego, • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, systematyczność. Oferujemy: • pracę w instytucji o stabilnej sytuacji rynkowej, • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • możliwość rozwoju zawodowego, • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej instytucji kultury i sztuki, • stabilne warunki pracy i płacy. Wymagane dokumenty: • CV, • list motywacyjny. Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez poniższego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 j.t.). KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA NA PRACOWNIKA – PROCES REKRUTACJI Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1, sprostowanie Dz.Urz.UE.L 2018 Nr 127, poz. 2) – dalej RODO – informujemy, że: 1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie z siedzibą przy ulicy Zamkowej 2, 10-074 Olsztyn, NIP 739-020-01-75, REGON: 510989163, tel. centrala (89) 527-95-96, e-mail: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl, jako pracodawca. 2. Funkcję inspektora ochrony danych pełni Tomasz Trzciałkowski. Z naszym inspektorem ochrony danych możecie się Państwo kontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@idpo.pl lub telefonicznie pod numerem +48 511 793 443. 3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 4. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 5. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 6. Podstawą prawną przetwarzania danych są przepisy prawa pracy: art. 22 Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. 7. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa lub podmioty przetwarzające w imieniu administratora, na postawie zawartej umowy, w tym między innymi: biuro rachunkowe, kancelarie prawne i firmy świadczące usługi doradztwa prawnego oraz podmioty świadczące administratorowi danych usługi informatyczne. 8. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. 9. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 3 miesiące. 10. Posiadacie Państwo następujące prawa: 1) prawo dostępu do swoich danych; 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4) prawo do usunięcia danych osobowych; 5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) 11. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

https://muzeum.olsztyn.pl/5204,oferta-pracy-dzial-sztuki-wspolczesnej.html

Ogłoszenie o pracy: Edukator

Wynik: 30 2019-03-19 10:04:57

Miejsce pracy: Olsztyn Zamek Kapituły Warmińskiej Termin składania aplikacji upływa z dniem 28 marca 2019 r. Planowany termin zatrudnienia w instytucji od dnia 10 kwietnia 2019 r. Forma zatrudnienia: umowa na czas określony, na zastępstwo. Adres do przesłania aplikacji: 10-074 Olsztyn, ul. Zamkowa 2 z dopiskiem w tytule „Edukator” lub mail’em na adres: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl Przewidywany zakres obowiązków: • Prowadzenie autorskich lekcji i warsztatów muzealnych, • Oprowadzanie oraz organizacja ruchu turystycznego w Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie (olsztyński zamek), • Organizacja i obsługa imprez edukacyjnych i przedsięwzięć muzealnych, • Prowadzenie ewidencji zajęć prowadzonych w Muzeum, • Uaktualnianie baz danych. Wymagania stawiane kandydatom: • Wykształcenie wyższe (preferowane magisterskie: historia sztuki, muzealnictwo, konserwatorstwo i zabytkoznawstwo, historia, pedagogika, kierunki artystyczne) • Znajomość języka obcego, • Znajomość obsługi komputera, • Dokładność, systematyczność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista. Mile widziane • Doświadczenie w pracy w muzeum lub innych instytucjach kultury oraz placówkach edukacyjnych, • Umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole, • Doświadczenie pedagogiczne, • Biegła znajomość języka obcego. Co oferujemy w zamian: • zatrudnienie w renomowanej samorządowej instytucji kultury; • zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony, na zastępstwo; • prace w twórczym i zaangażowanym zespole; • możliwość udziału w interesujących wydarzeniach kulturalnych; • możliwość rozwoju zawodowego. Zainteresowanych prosimy o dostarczenie • listu motywacyjnego • CV wraz z danymi kontaktowymi na adres: 10-074 Olsztyn, ul. Zamkowa 2 lub mail’em na adres: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl z dopiskiem w tytule „Edukator”. Termin składania aplikacji upływa z dniem 28 marca 2019 r. Przewidywany termin rozmów kwalifikacyjnych 1-3 kwietnia. Planowany termin zatrudnienia w instytucji od dnia 10 kwietnia 2019 r. Forma zatrudnienia: umowa na czas określony, na zastępstwo. Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty oraz zastrzegamy sobie prawo do zakończenia rekrutacji przed podanym powyżej terminem. Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie z siedzibą w Olsztynie, 10-074 Olsztyn ul. Zamkowa 2 na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jeśli wyraża Pan/ Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie z siedzibą w Olsztynie, 10-074 Olsztyn ul. Zamkowa 2 na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA NA PRACOWNIKA – PROCES REKRUTACJI Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1, sprostowanie Dz.Urz.UE.L 2018 Nr 127, poz. 2) – dalej RODO – informujemy, że: 1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie z siedzibą przy ulicy Zamkowej 2, 10-074 Olsztyn, NIP 739-020-01-75, REGON: 510989163, tel. centrala (89) 527-95-96, e-mail: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl, jako pracodawca. 2. Funkcję inspektora ochrony danych pełni Tomasz Trzciałkowski. Z naszym inspektorem ochrony danych możecie się Państwo kontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@idpo.pl lub telefonicznie pod numerem +48 511 793 443. 3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 4. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 5. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 6. Podstawą prawną przetwarzania danych są przepisy prawa pracy: art. 22 Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. 7. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa lub podmioty przetwarzające w imieniu administratora, na postawie zawartej umowy, w tym między innymi: biuro rachunkowe, kancelarie prawne i firmy świadczące usługi doradztwa prawnego oraz podmioty świadczące administratorowi danych usługi informatyczne. 8. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. 9. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 3 miesiące. 10. Posiadacie Państwo następujące prawa: 1) prawo dostępu do swoich danych; 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4) prawo do usunięcia danych osobowych; 5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) 11. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

https://muzeum.olsztyn.pl/5221,ogloszenie-o-pracy-edukator.html

Otto van Limburg wrócił do Muzeum w Morągu

Wynik: 30 2021-09-27 13:58:49

Wśród pięciu dzieł znajdują się wizerunki osobistości takich, jak Amalia zu Solms Braunfels, jej syn i synowa – Wilhelm II van Nassau Oranje i Maria Stuart, ich syn (a wnuk Amalii) Wilhelm III oraz osoba, o której opowiemy poniżej. Prezentowany portret przedstawia Ottona van Limburg Stirum Bronckhorst w reprezentacyjnej pozie, w ujęciu ¾. Portretowany wyobrażony został z odkrytą głową, długimi, lekko falistymi, spływającymi do ramion włosami. Twarz raczej pełna, czoło wysokie, wąsy i mała bródka (tylko pod linią dolnej wargi). Ubrany w czernioną paradną zbroję ze srebrnymi nitami. Na lewym ramieniu zawiązana pomarańczowa szarfa z ozdobnym brzegiem. Lewa dłoń w rękawicy oparta o biodro; prawa dłoń odkryta, dzierżąca regiment. W tle, z lewej strony, widok nieistniejącego dziś pałacu w Borculo w Zjednoczonych Prowincjach. Ród Limburg-Stirum wywodzi się z hrabstwa (późniejszego księstwa) Berg w Nadrenii, a jego korzenie sięgają XII wieku. Nasz portret przedstawia Ottona, syna hrabiego Hermana Ottona Limburg Stirum (zm. 1644), który po odziedziczeniu posiadłości rodowych w Niderlandach, między innymi hrabstwa Bronckhorst w Geldrii, dóbr Borculo, Wisch i Stirum, zapoczątkował linię Bronckhorst. W 1643 roku poślubił w Buren (Geldria) Elisabeth Charlotte zu Dohna, córkę Christopha zu Dohna i Ursuli zu Solms Braunfels. Koligacje rodzinne portretowanego sięgały zatem domu orańskiego i panującego w Zjednoczonych Prowincjach Fryderyka Henryka Orańskiego. Jednocześnie, związki te łączyły portretowanego, poprzez małżonkę i ród zu Dohna, z Księstwem w Prusach. Z mariażu Ottona z Elisabeth Charlotte narodziło się ośmioro dzieci. Synowie Friedrich Wilhelm i Georg Albrecht podzielili majątek. Z kolei ich potomkowie sprzedali dobra hrabstwa Bronckhorst i Borculo. Kariera Ottona przebiegała pomyślnie, a realizowana była na polu służby wojskowej i polityki. Od 1651 roku pozostawał, jako oficer, w służbie elektora brandenburskiego. Od 1655 roku służył w Szwecji, by od 1659 roku służyć w wojskach Zjednoczonych Prowincji. Był gubernatorem miast Groenlo (od roku 1662) i Nijmegen (od roku 1674). Pełnił też funkcję dowódcy prowincjonalnego w Geldrii. Artysta, który namalował portret – Lucas van Kaey to postać mało znana. O malarzu tym nie wiemy zbyt wiele i znamy zaledwie kilka sygnowanych przez niego portretów. Czynny w latach 1645-1672, był uczniem Paulusa van Lesire (od roku 1638), co poświadczone zostało w dokumentach gildii malarzy w Dordrecht. Jako ciekawostkę dodać należy, że istnieje drugi, niemalże identyczny portret Bronckhorsta, któremu towarzyszy portret Elisabeth Charlotte. Oba obrazy znajdują się w prywatnej kolekcji. Można przypuszczać, że również prezentowany tu wizerunek posiadał pendant – podobiznę małżonki. Niestety nie trafił on do Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie i małżonkowie zostali rozdzieleni. Obraz eksponowany jest w Oddziale Muzeum im. JG Herdera w Morągu , w galerii portretu holenderskiego. https://morag.muzeum.olsztyn.pl/1318,mistrzowie-portretu-wystawa-stala.html/ Zapraszamy do oglądania obrazu „na żywo”! Autor: Olga Droździecka Dział Sztuki Dawnej i Rzemiosła Artystycznego

https://muzeum.olsztyn.pl/6082,otto-van-limburg-wrocil-do-muzeum-w-moragu.html

Praca w Muzeum Przyrody na stanowisku merytorycznym

Wynik: 30 2022-01-04 14:03:05

Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie poszukuje kandydata/kandydatki do pracy w Muzeum Przyrody na stanowisku merytorycznym Termin składania aplikacji: do 31 stycznia 2022 r. Planowany termin zatrudnienia w instytucji: od 1 marca 2022 r. Forma zatrudnienia: umowa o pracę Adres do przesyłania aplikacji: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl Główne zadania: • prace merytoryczne związane z tematyką zoologiczną poświęconą faunie współczesnej i kopalnej Warmii i Mazur, zwłaszcza zwierzętom kręgowym (ssaki, ptaki, płazy i gady, ryby), a także niektórym zwierzętom bezkręgowym, głównie gatunkom rzadkim i ginącym lub wyróżniającym obszar Warmii i Mazur na tle kraju, w tym m.in.: • nadzór merytoryczny i opieka nad powierzonymi zbiorami, • opracowywanie zbiorów, • inicjowanie i realizacja wystaw stałych i czasowych, • udział w opracowywaniu i realizacji programów edukacyjnych towarzyszących wystawom, • przygotowywanie referatów, spotkań tematycznych, wydarzeń popularyzatorskich, lekcji dla dzieci i młodzieży. Wymagania: • oczekiwane spektrum zainteresowań naukowych: historia fauny Warmii i Mazur (fauna współczesna i kopalna regionu), zmiany fauny, ochrona przyrody na Warmii i Mazurach. • wykształcenie wyższe: dyplom ukończenie drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich z zakresu biologii, ochrony środowiska, przyrody • obsługa komputera (MS Office: Word, Excel, PowerPoint), • znajomość programu do ewidencjonowania zabytków MONA (dodatkowo) • znajomość języka niemieckiego (dodatkowo), • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, systematyczność, dążenie do dokształcania, zgoda na pracę w zróżnicowanych zespołach, poszanowanie dla czyjejś pracy i efektywne współdziałanie z innymi komórkami Muzeum, wysoka kultura osobista, inicjatywa i konsekwencja w działaniu Oferujemy: • pracę w instytucji o stabilnej sytuacji rynkowej, • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • możliwość rozwoju zawodowego, • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej instytucji kultury i sztuki, • stabilne warunki pracy i płacy. Wymagane dokumenty: • CV, • list motywacyjny. Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez poniższego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 j.t.). KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA NA PRACOWNIKA – PROCES REKRUTACJI Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1, sprostowanie Dz.Urz.UE.L 2018 Nr 127, poz. 2) – dalej RODO – informujemy, że: 1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie z siedzibą przy ulicy Zamkowej 2, 10-074 Olsztyn, NIP 739-020-01-75, REGON: 510989163, tel. centrala (89) 527-95-96, e-mail: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl, jako pracodawca. 2. Funkcję inspektora ochrony danych pełni Pan Paweł Żywicki. Z naszym inspektorem ochrony danych możecie się Państwo kontaktować poprzez adres e-mail: iod@muzeum.olsztyn.pl lub tradycyjną drogą listowną na adres siedziby. 3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 4. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 5. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 6. Podstawą prawną przetwarzania danych są przepisy prawa pracy: art. 22 Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. 7. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa lub podmioty przetwarzające w imieniu administratora, na postawie zawartej umowy, w tym między innymi: biuro rachunkowe, kancelarie prawne i firmy świadczące usługi doradztwa prawnego oraz podmioty świadczące administratorowi danych usługi informatyczne. 8. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. 9. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 3 miesiące. 10. Posiadacie Państwo następujące prawa: 1) prawo dostępu do swoich danych; 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4) prawo do usunięcia danych osobowych; 5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) 11. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

https://muzeum.olsztyn.pl/6203,praca-w-muzeum-przyrody-na-stanowisku-merytorycznym.html

Opcje wyszukiwania

Sortuj wyniki wg

Wyszukaj tylko